Måndag 13:e juni

God kväll!

Förlåt för den usla uppdateringen, men i helgen ville jag vara bloggfri. Jag passade istället på att njuta av det fina vädret och det underbara sällskapet av riktigt goda, härliga vänner. Jag fick träffa min underbara goda vän Malin och hennes lilla flicka Noelia. Hon har ju blivit en stor tjej nu. Det bästa med henne att hon bara blir roligare och roligare för varje gång. Jag ska lägg upp en video på henne när hon ber mig och mamma Malin att vara tysta när vi smyger förbi en gubbe som sover på gräsmattan. Så otroligt söt.

Kan lägga upp den videon imorgon eller något. Hur som helst, min helg har ju varit toppen faktiskt. Riktigt nöjd. I fredags som sagt så träffade jag Malin och Noelia. Vi hängde bara i lekparken och käkade lite. Den perfekta kvällen någonsin. I lördags var det häng med lillasyster C, Gisela, broder M och hunden Ziggy. Mys hela dagen typ. Vi låg nere vid Mälaren och bara sola. Jag blev nog lite bränd på ryggen. Inge snyggt alls. På kvällen så gick jag och lilla C på bio. Vi såg den här filmen PRIEST. Den var faktiskt väldigt bra. Jag gillade den.

TRAILER - PRIEST



Nåväl, efter filmen i lördags så mötte C och jag upp våra storebrorsor. Dem hängde så vi hängde på. Käkade lite nere vid kajen i Slussen och kollade på alla båtar. Det var faktiskt väldigt mysigt. Vet ni vem vi såg när vi promenerade till Kungsträdgården. Jo! Vi såg vår Prins Carl Philip tillsammans med hans tjej Sofia. Dem satt och käkade och drack. Vi gick precis 2-3 meter ifrån dem. Har aldrig sett någon av kungen, drottningen, kronprinsessan, prinsen eller prinsessan tidigare. Så för mig var det väldigt spännande. Medan vissa andra undrade vems prins jag menade när jag sa "Vår prins sitter där". Ja, jag undrar vems och vilken prins jag talar om när jag uttrycker mig så.

I söndags så åkte jag och mamma på lite ärenden, dock hittade jag INGET av det som jag ville ha. Trist.! Men annars så var det en lugn söndag. Vi åkte mest runt och sedan var vi hemma och tog en lugn kväll. Idag var det jobb. Inge vidare skoj, men när jag fick jobba med min nya vän Laura så är det alltid skoj. Träffade även min goda vän Danyelee också. Skojigt. Så det var väl det positiva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0