Måndag 27:e Juni

God morgon Mundo!

Jag måste faktiskt säga att jag är jääätteseg idag. Märkte nu att jag inte, eller rättare sagt ville inte gå upp. Jag visste att jag kan måste så det vara bara att resa på sig.

Just nu käkar jag frukost och tittar på "The Dogwhisperer". Perfekt att ha de programmet att titta på, på morgonen. Jag beundrar verkligen Cesar, den mannen är helt otrolig. Men det har tagit över 20 år att lära sig det han idag kan lära ut andra. Han ser det vi andra inte ser, det sjuka är att et verkligen funkar. Nåväl, nu ska jag börja klä på mig och sedan göra mig i ordning. Tänkte tvätta håret lite snabbt också.

Men jag slänger in ett inlägg senare idag.!




Kommentarer
Postat av: mamita

Absolut, hijita, Cesar vet precis vad han skall göra.

2011-06-27 @ 10:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0