Måndag 6:e juni

Wiiie, Sveriges Nationaldag. Härligt. Idag bakade vi tårta på jobbet och det var faktiskt skoj. Sedan så var jag och en arbetskompis iväg och kikade kläder och skor efter jobbet och då köpte jag ett par nya skor. Inte ens dyra utan dem kostade bara 75:-. Fan det är ju absolut ingenting. Jag älskar dem. Använde dem nu på eftermiddagen när jag skulle åka till lillebror och mamma (lillebrors). Juste, Jennifer jag använde klänningen idag också. Den passade så perfekt och jag bara älskar den. Min nya favorit.

Indiska har som sagt blivit mitt nya favorit ställe att handla på. Fan, skulle inte gått dit igår. Jag och J gick dit och hon visade mig VÄRLDENS snyggaste picknick korg. Älskar den till 1000.! Vill ha den såå. Dumma J som måste visa alla fina saker. Det fanns en hel mängder av saker därifrån som jag ville ha. Nej, måste hålla händer och plånböcker i styr.

Nåväl, nu är jag iallafall hos lillbror och dem. Saken är den att imorgon kommer några gubbar och ska installera något till deras bredband och ingen är hemma då. Eftersom jag är ledig så offrar jag mig. Måste dock upp redan kl.08.00. Suck :(. Ingen sovmorgon för mig inte.

Juste, kort om gårdagen. Igår lunchade med The Joker och Myggan (!?).. hehe. Det var faktiskt skoj. Varje gången vi tre är tillsammans så ramlar ord och skämt ut. Även när magen är proppfull med mat och man hamnar i matkoma så kan man inte sluta skratta. :D Efteråt gick jag och mina bröder på Pirates Of The Carribean (4?!). Den var helt okej. Skämten var ju inte på topp för Johnny Depp. Han var ju så allvarlig hela tiden och det ska han ju inte vara, men äventyrs mässigt så älskade jag den. Bra med action och fighter. Det var skoj.

Nå, det var min dag!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0