Onsdag 1:a Juni

Hej på er! Nu var det helt plötsligt Juni. Shit.. vad tiden går fort alltså. Blir riktigt chockad när jag kom på att det var juni idag. Man tycker liksom att det precis var april. Nej, för fort.. för fort.

Nå, igår eftermiddag efter jag hade slutat jobbet så åkte jag till Liljeholmen. Passade då på att ringa Marie. Hon satt på banken så jag smet in och sällskapade henne. Sedan följde hon med mig på ett litet ärende. Sedan gick vi runt och kollade på kläder. Stötte på hennes syster också. Hon är ju så himla snäll. Därefter köpte vi lite lunch och satte oss i solen. Sedan blev vi tvugna att skiljas åt. Men en liten stund fick vi hänga.

Detta köpte jag i helgen. Gillar blå/vit randigt.





Ja, så det var vad jag gjorde igår. Idag ska ju jag iväg med lillebror och kolla på den där showen jag berättade om. Det ska bli ganska kul. Så nu ska vi mötas inne i stan och käka lite först innan vi beger oss ut till Djurgården. Funderar om vi ska ta båt eller buss. Beror ju på vart vi äter.

Så ser min kväll ut. Jag har dock lite dåligtsamvete. Lovade skicka iväg en sak till min kompis Caroline i Linköping. Har fortfarande inte gjort. Måste göra det ganska snart. Lovar, snart kompis!


Kommentarer
Postat av: mamita

Snygg! Precis Marre! :-) Mamita

2011-06-02 @ 12:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0