Onsdag 29:e Juni

God morgon! :D

Har precis pratat med lillasyster C. Jag glömde min mobil hemma hos dem igår efter vi hade kollat på film. Jag har köpt 2 nya filmer, REA vet ni... Nåväl vi hyrde film också, 3 st i en vecka. Väldigt billig, älskar att vi äntligen har HEMMAKVÄLL här i trakterna. Blev medlem igår också, så jag får billigare hyrning och köpning :D

Nå gårdagen då.?! Jag var och hade picknick med lillasyster C och Ida, sedan dök mitt underbara gudbarn upp tillsammans med mamma Malin och hennes härliga farmor. Det var väldigt mysigt. Bus ungen börjar bli stor och hon är så otroligt söt.

Nej, nu måste jag iväg för jag ska på ett snabbt återbesök på Specsavers.!

Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0