Söndag 26:e juni

God kväll!

Vad gör ni ikväll? Själv ligger jag i sängen och tittar på The Proposal. En otroligt bra och rolig film. Har den på dvd, men nu gick den på tv så då kunde jag inte låta bli  att titta. Den slutar strax, efter det ska jag väl hoppa in i duschen och sedan så blir det läggdags. Imorgon ska jag jobba igen, men efter jobbet ska jag försöka STÄDA mitt rum. Det är verkligen i behov av det just nu. Försöka få upp lite grejer till vinden också.

Idag jobbade jag med två härliga tjejer, Karina och Therese. Det var faktiskt skoj. Vi hade en riktigt lugn lugn dag. Lagade lunch och allt tillsammans. Hade det trevligt på vår uteplats på jobbet. Vi planerade och pratade lite om vi skulle kanske hitta på något tillsammans ett litet gäng. Vi funderade på Gröna Lund. Skulle vara en skoj grej att bara göra tillsammans så jag hoppas, hoppas, hoppas på att det blir av! :D

Jaha, det var väl min dag och helg. Juste mamma och jag fick spendera lite tid tillsammans idag. Det var kul. Jag hoppas ni fick en fin dag med trots det otroligt skumma vädret. Nästa vecka så HOPPAS jag faktiskt på att få träffa Malin och Noelia. Saknar dem tjejerna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0