Tisdag 14:e juni

Hallå hallå gott folk!

Jag sitter just nu med huvudvärk och är riktigt trött. Idag gick man upp tidigt för att gå på lillebrors skolavslutning. Det var faktiskt väldigt skoj. Jag fick en chock när det plingade på dörren och såg både storebror och mormor (lillebrorsans). Jag visste att mormor skulle komma, men inte en blekaste aning att storebror skulle komma. Vi gick i vilket fall som helst ned till skolan runt halv tio och sedan var det full fart. Prisutdelning och en massa skoj. Elever som uppträdde och så.

Sedan fick vi fick med alla 9or som gick ut skolan. Kul att träffa lillebrors lärare och klasskamrater. Vi hade faktiskt riktigt skoj idag. Ska lägga upp en bild på lillebror när han står i sin snygga kostym och ser tjusig ut.

Men ja, efter så åkte jag med den äldre brodern in till stan och sedan så hängde vi där ett tag. Nu är jag hemma igen. Sitter och glor på tv, tänkte slänga mig och kolla på film.

Ni får ha en mysig, fortsatt trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0