Tisdag 7:e juni

GALEN MORGON!!!! Dumma, arbetsgubbar som måste komma och installera idag ju. Dem kom klockan prick 08.00 imorse och plinga på för att kolla om vi skulle vara hemma. Sedan så har dem sprungit ut och in genom dörren hela morgonen. Dem knackar inte utan dem går bara in och kör på. Efter ett tag så stänger dem inte ens dörren utan bara går. Efter dem hade ätit lunch så kom dem plingandes på dörren igen. Och så vill dem fortsätta. Dem är fortfarande inte klara. Nå, hur ska detta sluta med andra ord.

Jag har sovit dåligt i natt och jag vill just nu bara sova. Hade tänkt och lägga mig efter dem var klara. Men dem blir ju aldrig klara ju. Så jag vet inte. Dem säger heller inte till vad de gör eller om dem ens kommer tillbaka. Jag menar, man gör väl det man ska i första lägenheten och går sedan vidare till nästa. Nej, dem ska göra typ 3- 4 våningar av 8 åt gången som dem ska springa emellan.

Nåväl, det blir en hemma dag för mig eftersom dem aldrig blir klara och jag kan ju inte gå ut förrän dem är klara. Jag som hade tänkte att ha en picknick eller fika med Malin och lilla Noelia. Dumma långsamma gubbar. Det jobbigaste tycker jag är väl att dem ska prata typ serbiska med varandra. Så jag fattar ju inte när dem står och klagar på en massa saker hela tiden.

Aja, jag ska koka lite korv. Sedan får det bli korv med bröd.

♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0