Torsdag 2:a juni

God kväll på er! Hur har dagen varit?! Min har varit väldigt bra. Jag är riktigt nöjd, storebror min kom förbi en stund nu på kvällen. Jag bjöd på pannkakor och med grädde och jordgubbssylt. Det var trevligt eftersom jag är så mycket med lillebror så måste jag faktiskt medge att det var skoj att hänga lite med storebror.

Juste, gårdagen. Igår kväll var vi ju och såg the umbilical brothers. Det var faktiskt jätteskoj. Man kunde inte låta bli att skratta. Dem var ju så himla duktiga och gjorde lite små narr av oss svenskar. Vilket jag tyckte var det roligaste. Nej, vi hade jätteskoj. Riktigt kul faktiskt. Jag är väldigt nöjd.!

NU tänkte jag sova.! Ni får alla sova gott!

God natt ♥

Kommentarer
Postat av: mamita

kul for syskonen, besos mamita

2011-06-03 @ 12:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0