Saknar dig!

Tänker på dig väldigt ofta. Det gör ont i mig att veta att jag aldrig mer kan prata och se dig igen. Dagligen intalar jag mig själv att du mår bra var du än är, på en bättre plats. Men som din dotter kan jag inte förklara hur mycket jag verkligen saknar dig och verkligen önskar, mer än någonsin, jag kunde spola tillbaka tiden. Speciellt till den här dagen 29.e Oktober 2009, då vi var i Dalarna på en veckas ledighet. Behövde komma bort och bara få lite far och dotter tid. Något jag verkligen saknar...

Prata med min far, fika och lösa korsord tillsammans. Kolla på gamla goda roliga svenska serier, som vår favorit Rena Rama Rolf. När du kommer med dina dåliga skämt som man inte kunde låta bli att skratta åt bara för att man visste att du sa dem endast för att få se dina barn le och skratta. När du kom med dina goda råd och visdom. Vi fick lära oss väldigt mycket från dig, du var som vår egen uppslagsbok.

Saknar dig massvis! Varje dag, minut, sekund! Du är fortfarande vår pappa även om du inte befinner dig just här och nu. Du finns någonstans här omkring. Det vet jag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0