Uttråkade eller vad?!

Hahaha, så här brukar jag och lillebror leka när vi är riktigt uttråkad vilket vi var idag. Det är bara med honom jag brukar kunna göra så här med. Det var så roligt, för efteråt körde vi brottning. Självklart vann jag eftersom han inte kunde använda sina händer, eller armar.! HAHA :D





Ja, min lillebror gillar att gå på mina nerver. Han har kastat en stor pilates boll på mig. Dem är ju hårda. Slängde den i magen och huvudet på mig. Men han fick ju igen för det när vi brottades. Sedan lekte HAN följa John. Han gick efter mig heeeela tiden. Hotade med att jag behövde gå på toa och skiten. Så vi kom in på toan och medans jag skulle låsa toaletten hade skitungen redan satt sig själv på toan. Så jag fick rusa ut igen! Så jävla smart han är. Man ska aldrig vända honom ryggen alltså.!

Nå, det är så här vi håller på dagligen då jag är här på besök (som jag är nu, kom hit idag). Imorgon har grabben skolavslutning. Så jag tog ledigt för hans skull så jag kunde vara med. Så imorgon ska jag, mamma (hans) och mormor (hans också) på avslutningen. Ska bli skoj :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0