Den hetaste Latino

Jag och mina latinoamerikanska vänner har kommit överrens om att denna kille är den hetaste latinoamerikanen, men så är han ju gay. Synd (eller inte för honom) men för oss som ser han som den hetaste och så han inte ens intresserad av tjejer. Fan. Dem som är bögar är oftast alltid dem som är snygga. Hur som helst så måste jag säga hur glad man har blivit nu när han faktiskt har kommit ut om att han är gay och berättat om sin nya bok som jag sååå gärna vill läsa.

Nyligen såg jag honom på Oprah tillsammans med en annan grym artis, och dem sjöng en härlig, gungig låt som jag genast fastnade för.

Ricky Martin feat.Joss Stone - The best thing about me is you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0