Fredag 11:e mars

God morgon på er!

Sitter här och ska alldeles strax börjar klä på mig och göra mig i ordning. Kan höra att det droppar på fönsterbrädan? Betyder det att det regnar eller att isen/snön smälter.? Nå, idag ska jag hämta lilla Noelia på dagis igen. Det gjorde jag igår också. Vi hade jätteskoj igår. Vi åkte till Gisela på O'Learys och hängde - käkade. Det var kul. Vi busade som bara den och åt godmat och etc.

Tack min älskade kompis för allt igår, vi hade skoj. Sedan var underbara Ida snäll och hängde med oss också. Hmm.. lite barnsugen tror jag?! Du var jättesnäll som kunde hänga med oss igår. :-)




Titta vilken cooling. Hon är gryyym..

Nu ska jag iväg och "jobba" om ett tag. Så jag ska väl börja klä på mig och göra mig i ordning. Ni får ha en super grym fredag. :-p 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0