Fredag 18:e mars

Hej på er!

Det har gått några dagar och det beror på att jag förlorade en människa som aldrig kommer kunna ersättas. Just nu sitter jag hemma hos lillebror och spelar Chicago. Tidsfördrivning just nu. Senare ska vi smita iväg till affärer och handla lite käk.

Eftersom jag just nu inte mår så bra så ska jag och dem finaste änglarna följa med mig till min fridstad. Alla vet vart den platsen ligger någonstans. Dalarna såklart. Ska dit imorgon och få mitt avslut just nu och varför inte få det tillsammans med dem fina underbara guldvärda vänner jag har. Utan dem så hade jag fallit på mina knän och bara brustit i bitar. Självklart har min familj funnits till hands, men ibland krävs det mer.


En del av min fridstad..

Både jag och min moster kunde konstatera att jag har dem bästa kompisarna i heeela världen. Till och med min lillebror sa det idag. "Du har riktigt schysst och fina vänner, Marre" Det är ganska skönt att även familjen märker av hur underbara dem verkligen är. Så ni vet kompisar!! NI är guldvärda.

Måste tacka alla för ert fina stöd under just en sådan här svår tid. Telefonerna ringer i ett kör och blombuketter flyger in genom dörren från olika människor i hela Sverige och Danmark. Så vi uppskattar det så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0