Lördag 5:e mars

God morgon!

Har som vanligt varit dålig med att uppdatera. Ska alldeles strax hem, ta en snabb dusch och iväg igen. Jag ska nämligen iväg på bordtennis SM (?) om jag nu säger rätt med lillebror. Men just nu kikar jag på lite weekendresor till London. Ska iväg i maj med en av mina bästavänner och hennes mamma samt med min egen kära mor. Det ska bli sååå himla skoj. Ser verkligen fram emot det.

Nå, dem senaste dagarna har jag tagit det lugnt. Fick träffa en god vän som jag inte sett på länge. Hon jobbar tillfälligt på jobbet just nu. Saknat henne och min andra fina vän som flyttade för inte så länge sedan. Men dem två är så roliga att prata och hänga med. Har ju även varit barnvakt åt mitt underbara guddomligt söta gudbarn. Underbar hon är alltså. Har haft så skoj med henne och jag har haft turen att få träffa Marie och Ida också. Fikade med dem i torsdags eftermiddagen och Noelia var så rolig och så söt. Vi besökte även Gisela på O'Learys och gissa vem som stal uppmärksamheten där.

Jaa, har sovit borta i två dagar också. Har haft svårt att blogga då också. Men jag ska som sagt iväg alldeles strax. Ska få på mig lite kläder och kila hem. Åker sedan till pappa ikväll. Imorgon blir det nämligen träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0