Lunch!

Är hemma en snabbis nu innan för att käka lite lunch och sedan ska jag iväg igen. Ska hämta mitt gudbarn på dagis igen. Slängde precis iväg till hennes föräldrar, den ena för att dubbelkolla hämtetiden och den andra för att se till att dem på dagis vet om att jag kommer den här gången. Som tur så är bägge sakerna avklarade.





Det var så underbart idag att få säga "Trevlig helg". Tiden går fort framåt, så jag hoppas nu att det tiden går långsammare under helgen. Jag vill få ett ärenden gjort i helgen och sedan vill jag bara slappa. Gud, få sova och bara ta det lugnt. Perfekt. Nå, jag har nog inga speciella planer på G just nu ikväll. Ska hämta N på dagis och senare ska jag täffa en vän. Vi ska bara ta en fika och så. Innan blir nog att vi går till en park och lekar.

Nej, nu ska jag äta klart och plocka ihop det sista! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0