Onsdag 30:e mars

God morgon känns fel att säga. God dag!

Jag har varit riktigt seg idag. Låg kvar extra länge i sängen eftersom jag inte kände behov av att gå upp på en gång. Så jag låg och drog mig ett bra tag som slutade med att jag somnade om. Nu sitter jag här och äter frukost. Äter nyttig frukost också och det är super gott.



Jag vaknade tidigare av att jag fick ett samtal och det kändes skönt att få det avklarat, även om jag bara hade lust att lägga på luren. Jag såg att det var soligt idag. Kul. Det är ju så himla växlande väder hela tiden, vilket är jättejobbigt.

Nå dagens schema?! Hmm.. vet inte. Vill tvätta, men det känns så sent eftersom jag så gärna vill gå ut. Kanske kan avvakta med tvätten till imorgon istället. Okej, jag får se vad som händer. Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0