Onsdag 9:e Mars

Just nu har jag en assistens vid namn lilla C. Är allderes för lat att skriva själv. Dagen har varit väldigt lugn, började med två timmar på jobbet. Efter drog jag hem och bara tog det lugnt. Som jag kanske nämnt så har jag mitt egna lilla O.C maraton.

Jag känner mig lite dum eftersom att jag egentligen skulle ha tränat just nu med kompis Ida, men eftersom jag hade glömt att Gisela och lillasyster C skulle göra pannkakor så blev jag tvungen att ställa in träningen. Fast imorgon ska jag hämta mitt gudbarn N på dagis. Efter ska jag möta upp Ida och ta en promenad istället. Vi ska nog träna till helgen. Med tanke på fettisdagen igår så blir det dubbel och extra hård träning.

Hur som helst eftersom jag inte är hemma just nu så kan jag tyvärr inte lägga upp några bilder just nu. Istället ska jag nu lägga upp tre veckans låt som jag har missat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0