Söndag 13:e mars

God Morgon! :-D

Hoppas ni alla sovit gott.?! Det har jag. Inatt kom pobrecita Gisela hem efter en lååång dag på jobbet. Sov gjorde jag, men lilla C var vaken. Dem skulle kolla på film. Svårt att sova när man vet att andra är vakna. Hur som helst så slutade det med att vi alla var vaknade och beslöt oss för att titta på en film.

Nå, dagen ser inte så värst intressant ut, utan jag tar en lugn dag med lilla C. Bror ringde dock och frågade om vi skulle på bio ikväll. Får se. Det är ju upp tidigt imorgon bitti.

Nu sitter vi äter gårdagens rester av Wooken. Den är fortfarande lika god. SE! Jag kan visst laga mat. Den grymmaste kyckling Wooken med nudlar.



Vi fick även oväntat besök vid matbordet av den sötaste någonsin.





Så här ser min morgon ut.! Måste lägga upp ett roligt klipp som jag såg på the voice här om dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0