Söndag 6:e mars

Go'kväll!

Jag kikar på gamla avsnitt av The O.C. Egentligen ska Malin ha dem här 4:a boxarna, men jag knyckte dem. Hon ska få första och andra säsongerna först, är själv inne på tredje. Har precis kommit ur duschen och ska sov alldeles strax. Ska upp tidigt imorgon bitti. Hur som helst så har jag haft en trevlig helg.

Igår var ju jag med lillebror på någon pingis tunering som pågår. Det var faktiskt ganska kul, om jag inte hade planerat in träning idag så hade jag nog gått dit igen. Men träningen behövdes. Nå, vad jag tänkte säga var att det var kändisar på plats igår under tuneringen. Dem spelade och det var lite kul eftersom dem inte var på samma nivå som resten av spelarna.









Som sagt träningen gick bra idag. Vi var väldigt sega, men det gick bra ändå. Skönt att vara seg nu för då sover jag mycket bättre i natt.



Ska sova nu! God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0