Tisdag 29:e mars

Tja! :)

Just nu ska jag kila iväg och träna. Jag ska möta upp Ida och vi ska försöka ta igen det vi har missat av vår träning nu den senaste tiden. Jag ska försöka få tillbaka livet jag började om på för inte så länge sedan. Just nu kände jag att det var dags att åtminstone ta sig till gymmet iallafall.

Härom dagen så köpte jag och R, C lite billigt godis. Nu så är påsen slut och jag ska träna bort det. Igår blev det en lång promenad med en vän som dök upp och drog med mig ut. Det var perfekt väder att gå i då det var sol. Kan ju inte säga detsamma för idag dock.



Nej, nu måste jag rappa lite. Min tvätt är klar. Så jag ska väl röra på mig.! Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0