Tisdag 8:e mars

Go'kväll.!

Just nu klockan 22.23 så mår jag bra och är glad över vad jag har åstadkommit samtidigt som mycket onda saker inte bara kan försvinna. Det har hänt ganska mycket dem senaste 7 månaderna. Jag önskade och hoppades bara att när det började bli bättre för mig så skulle det bli det för oss allihopa. Idag så var det en tuff dag för mig och min bror. Det gjorde så ont i våra hjärtan när vi såg den människa som vi älskar så ska behöva lida. Vi har hopp och vi ber till herren där uppe att allt kommer bli bättre.

Det som uppmuntrade mig lite grann var faktiskt att mina änglar samlades. Fan, det var riktigt länge sedan och jag har saknat det. Tror nog tusan att vi alla hade det. Mötte upp Jennifer, Marie, Ida och Gisela. Ha gänget samlat betydde så mycket för mig och för dem. Det bör ske oftare. Vi fikade och snackade skit, sedan drog vi till Liljeholmen där vi alla sedan skiljdes åt.





Hur som helst så har det varit en bra dag. Jag är nöjd och hoppas det blir fler sådana dagar. Nå, jag ska försöka sköta mig och slänga in lite inlägg oftare. Jag ska försöka lägga upp låtarna för dem senaste veckorna. Hur som helst ska sova.

God natt!




Kommentarer
Postat av: mamita

Cara mia

2011-03-09 @ 16:43:06
Postat av: Mashlin

En svart sko.. Resten.. Grått??:)

2011-03-10 @ 00:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0