Torsdag 24:e mars

God morgon!

Jag måste först få be om ursäkt för att jag inte skrivit på några dagar. Det beror på en sak som skedde förra veckan. Som de flesta av er vet så förlorade jag min far. Det kom väldigt plötsligt och just nu tar jag min tid och sörjer honom. Jag håller mig själv just nu ockuperad för att inte sjunka ihop och må dåligt. Det är inte lätt att förlora en sådan nära människa i sitt liv.

Min far var den bästa och klokaste någonsin. Alla som kände honom vet att han var den mest osjälviska, oegostiska, beskyddande och mest omtänksamma människa någonsin. Att ha förlorat en sådan människa går inte att beskriva i ord eftersom det är en alldeles förstor smärta.

Han var väldigt älskad av oss alla tre barnen, vi har lärt oss så otroligt mycket av honom. Han var så smart, så klok och vi allihop har en del av hans personlighet som kommer vara till nytta. Pappa var den starkaste människan på denna jord. Han behövde inte vara stolt för det, utan han var sig själv och då visste man det.


Storebror och far

Nu har ni en förklaring till vad som skett och pågått de senaste dagarna. Hur som helst jag ska börja sätta igång och blogga ordentligt igen. Så jag hoppas ni börjar kika in här igen. Nå, nu ska jag alldeles strax iväg på ett litet familje "möte" och planera en massa saker. Men innan jag drar nu ska jag försöka få i mig i smörgås eller något för att stilla min hunger.

Jag hoppas ni får ha en trevlig fortsatt dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0