Utmattad

Hallå igen!

Sitter just nu och kikar lite på CSI. Det var länge sedan jag kikade på det. Nå, jag var ju som sagt och tränade med Ida tidigare ikväll. Shit alltså, det var ju jätteskönt. Fast visst ska inte ljuga, vi var riktigt sega båda två. Nå, måste erkänna att jag gjorde liiite mer än Ida. Jag var på hugget just då. Jag ser fram emot nästa gång.



Neej, nu gäspar jag här som en tönt och jag är ganska utmattad och trött efter träningspasset. Ska väl förmodligen krypa ned i sängen och lyssna på min iPod. Har lite nya låtar jag kan somna till. Imorgon är det en ny dag och jag har inget speciellt jag måste göra, vilket är riktigt skönt. Ni får sova så gott!

God natt ♥

Kommentarer
Postat av: mamita

Keep up the good work :-)

2011-03-30 @ 10:01:03
Postat av: CarroBarro

Yeeeeah!!!!!! Lalala :)

2011-03-30 @ 16:38:51
URL: http://carolinerojas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0