Bästa filmen

Fast 5 är den GRYMMASTE och HETASTE filmen just nu fan. Bästa action filmen. Jag ääääääääälskar den.! Så underbar att jag skulle kunna se den om och om igen. Hela biosalongen älskade den. Alla ställde sig upp och klappade. Det bör ju säga allt. Den har action, en bra story, bilar, extremt heta skådisar, komedi och framför allt - filmen utspelar sig i BRASILIEN. Sjukt! OM jag rekommenderar den?! Absolut!

Don Omar har gjort mycket av soundtrack låtarna till filmen. Låtarna släpptes redan förra året innan ens filmen kommit ut, men nu när man har sett filmen så kommer låtarna tillbaka. Jag tänker just nu att när den här låten spelades i filmen så började även alla i biosalongen att små dansa lite. Det är inte varje gång man ser sådant när man går på bio.

Don Omar feat.Lucenzo - Danza kuduro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0