God kväll!

Sitter här i en stuga tillsammans med Ida och hennes mor. Det har varit en jätteskön dag och kväll. Vi hade 20 grader, klarblå himmel och sol. Åkte in till Linköping centrum och handla. Sedan passade vi på att besöka min goda vän Caroline som bor här nere med sin pojkvän. Tidigare jobbade hon och jag tillsammans. Saknar henne som bara den. Kul att se dig tjejen! :)

Vi har även jobbat lite och fått i ordning på dén här underbara mysiga stugan här nere. Jag gillar verkligen stället här nere.


Vi har grillat korv och ätit goda jordgubbar.. Riktigt mysig.





Nu har vi varit igång heeeela dagen och nu så är vi ganska trötta. Jobbat hela dagen och varit i farten. Roligt, skulle cyklat tillsammans men det gick inte. Det var punkat på ena cykeln, synd. För annars hade det varit skoj. Nej, nu dra vi och oss tillbaka och ska sova, kika lite tv och bara ta det lugnt.

God natt min vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0