Måndag 2:a maj

Tjenare!

Sitter och pratar med Malin. Hon har precis hämtat Noelia på dagis. Nå, min morgon har varit väldigt lugnt, messat lite med Marie. Ringt lite runt lite ärenden och bara vilat ut. Nu är jag hemma på hemmaplan. Har precis kommit ut ur duschen och ska strax iväg igen för att gå på "möte".

Något obehagligt jag upptäckte imorse var att jag inte hittade mitt bankomat kort. Nervös?! OM NÅGOT så är jag det. Gud vilken kalldush man fick ta alltså. Jag har fortfarande inte hittat det så jag hoppas det kommer fram. Det är så att jag kan ha glömt det ute hos lillebror och dem. Vilket jag verkligen verkligen hoppas på.

Nu måste jag göra mig i ordning innan jag drar. Vi hörs mina vänner! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0