Måndag 30:e maj

*GÄÄSP*.. Jag hoppas att jag är piggare imorgon. Har kollat klart på BB och tänkte i stort sett lägga mig nu. Ska bara ut och borsta tänderna och sedan ska jag krypa i sängs. Tidigare var jag på lite dåligt humör. Skulle göra blodpudding och beacon. När jag skulle servera så fanns det ju för tusan ingen LINGONSYLT.!!! Hemskt. Fick tipset att kila ned till Konsum och handla det (Nähä, Kan jag.. verkligen?! Men hallå maten är ju KLAAAR NU). Fick äta utan lingon, men jag tappade lusten då att steka beacon. Så himla surt. Hade sett fram emot blodpudding hela dagen och så fanns det ingen sketen lingonsylt. :mad:

Nåväl. Imorgon ska jag förbi centrum på vägen hem från jobbet. Ska göra lite ärenden och dels handla lite. Jag hoppas jag har lite tur och att allt går som planerat. Juste med tanke på vad jag skrev igår att jag och lillebror skulle iväg på onsdag och se en show. Vi ska se The Umbilical Brothers. Har ni hört talas om dem. Knappt jag själv har, men lillebror introducerade mig med deras berömda Youtube klipp som har lagts upp från Shower dem har gjort. Ska bli ganska intressant att se dem. Kika gärna på videon och se vad som gör dem så sjukt talangfulla och underhållande.



Själv ska jag sova nu! God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0