Onsdag 4:e maj

Tja tja!

Jag har lite bråttom just nu så det får bli ett kort inlägg och så får jag skriva lite mer när jag kommer hem igen. Det är nämligen så att jag ska på bio med min bröder. Vi ska se den mest efterlängtade filmen Fast 5 (fast and furious 5). Jag ska inte ljuga att jag har.. inte en liten utan en stor aning om vad som händer eftersom jag är en galning som älskar dessa filmer, och ville se just denna precis när den kom ut. Men jag har inte sett hela. Det sparade jag till idag. Men ändå. Jag har sätt lite grann ut av den.

Det bästa är väl att vi syskon är samlade för första gången sedan vår pappa gick bort. Det kommer märkas en hel del kan jag säga. Men jag är glad att vi äntligen är tillsammans alla tre igen. Det är så det ska vara och kommer alltid vara så. Nej, nu skriver jag på här. Som sagt ska på bio och jag hoppas ni får en trevlig kväll allesammans.

Måste tacka Marie och hennes karl för att ni höll koll på matchen åt mig. :D Tack Tack!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0