Söndag 15:e maj

Tjenare!

Sitter i sängen och tittar på den nya serien "Blue Bloods", den är helt okej. Inget jag fastnade direkt för, men jag börjar sakta att gilla den. Hur som helst. Tvättade mina kläder igår och jag ska alldeles strax börja klä på mig och packa. Idag åker jag hem till lillebror och hans mamma. Ska hänga där ett litet tag. Ska bli kul att träffa dem. Har inte sett dem på nästan två veckor.

Igår bjöd jag över lilla C på middagen. Vi käkade gott gott och sedan kikade vi på film, medans vi åt. Hon gillade vår utsikt från fönstret. Det är inte varje dag man har Mälaren precis framför näsan när man äter. Det var så vackert igår kväll faktiskt. Fina stora båtar som passerade och hade en massa coola lampor.



Här är maten igår, nu ska jag röra på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0