Söndag 22:a maj

Hejsan på er!

Sitter just nu i min pappas kontorsstol och slappar. Idag så har jag och lillebror rensat ett stort förråd och kastat en massa. Det har varit så sjukt mycket grejer vi har kastat bara. Annars så har dagen varit väldigt lugn. Igår däremot så var det fulfart. Vi har gjort om en del i lillebrors rum och det var ganska kul för jag fick se lillebror städa sitt rum vilket han kanske gör 2 gånger om året. Han tycker verkligen inte om det.

Nej, men han är nu nöjd med sitt rum. Har fått definitivt mer plats i rummet. Så det var skönt. Vi åkte ju som sagt till storebror och hämtade en byrå till honom. Enligt lillebror så var det väääldigt många lådor på den. Han har inte ens lyckat fylla allihopa. Men det kommer.

Med tanke på att vi röjde förrådet idag så hittade jag min och storebrors gamla gung häst. Den ska utan tvekan sparas.


Nostalgi känsla. Ger en massa fina minnen. Väldigt många.!

Nej, nu ska jag om en stund röra mig. Vi hörs.! Ska åka hem idag. Kanske slänger in ett inlägg när jag kommer hem.

♥ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0