Söndag 29:e maj

Har precis kommit ut från duschen. Tog en snabb kvällsdusch efter BB. Så nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Det är ju så typiskt att min data dock har börjat virus scanningen nu liksom. Ska ju lägga mig!! Måste datan få stå på tills det är klart.

Idag var jag nere och shoppade lite smått. Inge stora saker. En kofta, ett linne, en annan t-shirt och ett par byxor. Fast dem ska jag lämna tillbaka. Nja, var väl inte nöjd med dem trots allt. Sedan handlade jag en lite morsdag present till lillebrors mamma. Ja, min egen är ju inte direkt hemma just nu. Sååå.. äsch, skyll dig själv :P Men det fick bli en Merci chokladask med ett kort till från oss alla barn.!

Annars har dagen varit lugnt. Jag och lillebror lagade såklart maten- korv med pommes, bostongurka, räksallad och puckodricka till det. Mumma. Sedan vad jag snäll och tog hand om disken. Så jag känner att jag gjort lite idag. Nå, i veckan som kommer så ska jag och lillebror iväg och se en lite show. Kan berätta om den mer imorgon.

Sov gott med er!




Just nu.. Lillebror kom in nyss. Ska prata lite med honom, sedan ska jag säga godnatt.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0