Söndag 8:e maj

Nämen hallå igen - Stockholm! :)

Jag är hemma igen i storstaden, dock så trivdes jag väldigt bra där nere i Linköping. Förstår varför min vän Caroline bestämde sig att flytta ned dit. Jobbar på Björn Borgs affär där nere.

Åh, resan hem till Stockholm var så varm. Det var så himla varmt i bilen. Jag kände sommarvärme och det var skönt. Denna helg har varit så otroligt mysig. Det har varit varmt och skönt. Har fått se mer av Linköping den här gången. Vi har grillat god mat och eldat. Bara mys med andra ord.
 






Nå, som sagt. Hemma i storstaden igen. Jaa, nu kommer det ske saker och vi får ta det som det kommer. Hur som helst så har jag ärvt min pappas styrka och om han klarade det så gör jag det. :)

Okej, måste sova! Sov så gott mina vänner! Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0