Tisdag 17:e maj

Go' kväll allesammans!

Jag hoppas allt är bra med er. Själv är det bra, men jag är något oerhört trött. Jag skyller på att jag fick för mycket sömn i natt. Nå, hur har dagen sett ut?! Jo, jag var iväg tidigt imorse och "arbeta". Hahaha.. eftersom min fina vän Marie ringde mig tidigt imorse och ville babbla så bestämde vi att mötas upp på eftermiddagen. Så jag mötte upp henne för en liten lunch senare. Satt och snacka massa skit. Tack igen kompis!



Så det var min dag. Jag åkte sedan hem och tog det lugnt. Var så trött att jag tog mig en liten powernap, visade sig sedan att även lillebror gjorde detsamma. Hoppas bara man kan sova ikväll nu också. Ska göra mitt bästa att gå och lägga mig tidigt. Imorgon ska jag träna med Ida. Det ser jag fram emot, eftersom det var ett tag sedan sist. Om jag ska vara ärlig så känns det som att jag har saker att göra varenda dag nu, till och med i helgen. Shit, men det är bra!

Vet ni?! Något jag måste göra här är att Gratulera min underbara moster på födelsedagen (i efterskott). Hon fyllde år i lördags, men jag har inte lagt upp det officiellt här. Så jag passar på att göra det nu!


Så detta är för dig moster A-B..! Grattis, grattis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0