Fredag den 11:e November

God morgon på er!

Jag hoppas ni alla har sovit gott för det har nämligen jag gjort. Har haft en jobbigt ond rygg sedan i tisdag då jag på något vis reste på mig fel med ryggen efter att jag hade böjt mig fram och skule plocka upp något. Sedan dess har jag bara haft pain pain pain i ryggen.

I veckan så har det bara varit jobb och jobb. Det har varit ganska mycket av det. Sedan så ska jag bara jobba lördag och där efter är jag ledig på söööndag *YES*!!!

Nu ska jag alldeles strax klä på mig och göra mig i ordning. Iväg till jobbet igen och sedan blir det en lugn kväll ikväll. Imorgon ska jag jobba heeeeela dagen, men jag får tänka att på söndag är jag ledig.



Har precis ätit en underbart god frukost med Special K Red Berries. Mumma.!

Jag hoppas ni får en trevlig fredag kväll.! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0