Måndag den 7:e November

God dagens!

Håller på att göra mig i ordning. Kom precis ut från duschen. Ska strax iväg och jobba. Nå hur har er helg varit?! Min har varit helt okej. Igår var det ju EMA. Vem tittade?! Jag! Själva galan var ju faktiskt riktigt bra. Bra artister, men vem älskade inte slutet med Queens?! Grymt!

Jag ska bara slänga in en trailer på en film jag galet väntar på ska komma ut. Tror det blir nästa år den kommer ut. Men jag ser redan fram emot det.

This Means War



Filmen är med Chris Pine och Tom Hardy, heta killar bägge två. En annan grym cool och rolig skådespelerska är Reese Whiterspoon.

Nåväl, jag ligger här på sängen och måste rappa på lite om jag ska hinna. Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0