Onsdag den 23:e November

What's cooking people! :)

Som ni har märkt har jag skrivit väldigt uselt nu för tiden och det beror på att Twitter har blivit mitt nya ställe att hänga på. Älskar det. Får veta en massa saker hela tiden före andra. Det är ganska lustigt. Min twitter är www.twitter.com/marianachontal. Jag kan verkligen inte sluta skriva där.

Nå, hur har min dag sett ut. Jag har för det mesta kollat en massa julklappar på internet. Det är ganska skoj faktiskt. Först och främtst så har jag yttligare en födelsedag på ingång. Nämlligen min kära mors. Hon fyller år nu till helgen. Så det blir väl att planera den först och främst.

Börjar även att planera andra saker. Första advent sker även i helgen. Så nu börjar jag och några planera en glögg kväll. Kommer bli skit kul. Synd att min kompis L som är i Argentina kommer missa den :(

Jaha, vad har jag annars gjort idag.?! Jo tvättat, har typ inga kläder och det var på tiden att jag tog tag i det. Så kämpigt annars när man letar kläder och allt ligger i tvättkorgen. Jag tror vi alla har varit med om det och jag har varit med om det alldeles för många gånger så nu har jag äntligen fått igång två tvättar. Så jag ser fram emot att kunna vika ned en massa kläder i byråerna.

Hahaha. Min mamma har blivit lat. Nu skickar hon ett meddelande via What's App att maten är klar och en bild på maten såklart. Ska äta nu med andra ord.







Kommentarer
Postat av: mamita

Det var väl ett litet annorlunda sätt att säga att Maten är klar :-)

2011-11-24 @ 12:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0