Söndag den 13:e November

Fars dag!

Idag är det fars dag. Jag hoppas att ni har givit er pappa en uppskattad dag. Att ni har talat om hur mycket ni uppskattar att han finns och allt han gör för en. För det är precis vad jag hade gjort idag om min pappa var här just nu. - Saknar dig pappa, grattis på farsdag! Jag hoppas jag kan visa min uppskattning trots du inte är här.

Jag hoppas er helg har varit bra. Min har varit lugn. Jobbat och slitit. Idag var jag  ledig. Har varit hemma och bara vilat ryggen. Igår träffade jag Ida ett tag efter jobbet. Det var en perfekt avslutning av lördagen, hänga med en av bästavännerna.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan måste jag sova! Imorgon ska jag jobba igen. Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0