Söndag den 20:e November

Hej hopp!

Jag hoppas allt är bra med er?! Det har varit en ganska full späckad vecka. Nu så tar jag det lugnt hemma. Kikar på Paranormal Activity 2. Den är ganska obehaglig. Tittar eftersom jag redan har sett den.

Nå, kan berätta att jag kom hem från Dalarna idag. Åkte igår och kom idag. Jag, mina bästa och fina vän Ida samt lillebror åkte en vända. Det var skönt. Vi åkte riktigt tidigt igår morse. Så vi hann vara där uppe ett tag. Ganska skönt faktiskt. Slippa Stockholm ett tag iallafall. Fick lite städat och chans att bara koppla av. Vi käkade god mat, grillade korv, elda, hyrde film och bara njöt. Så jag är nöjd med helgen.

Lite från helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0