Söndag den 27:e November (mobilblogg)

God kväll på er! :)

Vi kan börja med att Gratta Mor Min på födelsedagen. Grattis grattis Mami! Det har firats med middag idag. Nå, present får bli imorgon. Idag har min dag varit så fullspäckad att jag inte hunnit handla och igår så hämtade jag min prins. Han ligger här i sängen bredvid mig. Söt och lydig.

Idag var jag iväg och köpte en liten soffa till mitt rum. Det är en liten bäddmadrass till den också. Ja och det gick ju inte så bra när vi hade fått hem den eftersom vi då fick sätta ihop den själv. Typiskt IKEA produkt. Men självklart så händer det när vi ska sätta ihop den att det fattades saker. Fick vi åka tillbaka till IKEA och klaga. Men sedan visade det säg att eftersom vi fick åka tillbaka och berätta att produkten saknade grejer, så skulle dem inte bara skicka hem nya prylar utan vi fick även matkupong. Det var snällt! :)

Annars idag så har jag bara slappat. Det har varit fullt ös sedan 08.00 imorse. Skulle egentligen jobbat idag. Skönt att jag fick byta. Wiiiiiiiiie!

<3


Kommentarer
Postat av: mamita

Tack, det blev en mycket fin födelsedag

2011-12-03 @ 13:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0