Söndag den 6:e November

Hallå på er! :)

Dålig uppdatering i veckan. I know. Men det har varit saker hela tiden att göra så jag passade på nu när jag har lite dö tid och ska iväg strax. Jo, som de flesta av er vet så blev det ju ingen Rihanna konsert för mig och de andra. Men det gjorde inget utan det blev som det blev.


Kan ju inte direkt säga att hennes ursäkt var något märkvärdigt eller speciell. Nu blir det bara pengarna tillbaka. That's life. Men lite extra cash är aldrig fel.

Jaha det är en ganska tugn helg denna helg. Igår var jag och besökte en minneslund där jag sedan la blommor och tände ett ljus för min pappa. Det var väldigt känslomässigt. Det kommer bli lättre med åren tydligare. Om det blir så vet jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0