Måndag den 31:a Oktober

Hello people! What's up?!

Det är måndag igen och räkningarna är betalda. Jag sitter mittemot lilla syster C och käkar lite. Idag har jag bara haft en avkopplande måndag. Har handlat lite små saker som en jättefin marinblå kofta på Cubus. Sedan tog jag en snabb sväng in på min nya favorit butik Indiska. Kom ut på en fin rutig skjorta och tre necessär i en. Så just nu är jag supernöjd.

Jag ska lägga till att den 2:a November så är det dags för konsert. Jag ska iväg med en av mina bästa vänner. Sedan så skag jag ta med mig min bror också. Vi ska se den grymma, coola Rihanna.



Jag ser fram emot det jättemycket. Hon är grym artist och jag tror hon kommer vara awesome på onsdag.

Nåväl, måste strax krypa ned till säng. Men ni får ha en jättetrevlig kväll och jag hoppas det kommer bli en trevlig vecka också. Jag ska försöka skriva lite oftare om jag kan. Ha det så bra nu!

Massa ♥


Kommentarer
Postat av: mamita

Rihanna ställde in i Malmö, hoppas hon hinner bli frisk.

2011-11-01 @ 15:49:57
Postat av: mamita

Shit happens

2011-11-05 @ 23:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0