Helgen.!

Helgen har varit helt okej faktiskt. Har varit ganska tufft med hundarna, men jag har fått väldigt mycket hjälp kan jag säga. Nå, i fredags så var det lugnt. Åt god mat och tagit det lugnt. Lilla syster C har varit här och hjälpt mig med hundarna en del. Hon ju redan i onsdags.

I lördags så hade vi ett litet mini firande för mig. Det var jag, mamma, hennes karl, lillasyster C och mina underbara fina vän Ida. Vi hade jätteskoj. Tackar C och Ida för att ni var underbara och hjälpt mig med maten och gjorde tårtan med mig. Gott som satan var det. Ska lägga upp en bild på tårtan vi gjorde. Den kan ni även se på min Twitter också. Lägger upp och uppdaterar den en hel del.

Idag så var det en lugn dag. Slappade halva dagen. Sedan begav vi oss till "storasyster" Valentina (hon är som en stora syster för mig). Hon hade köpt ett nytt spel som hon ville spela. Så då bjöd hon hem oss (hela sin familj) på middag och spelkväll. Då hade hon och hennes karl gjort super god mat och bakat en god maräng tårta. Vi hade väldigt skoj och trevligt.


På tåget, på vägen hem.

På vägen hem så träffade jag bästavännen G och lät henne få träffa Kiara. Hade ju med henne till Valentina. Hon ska nämligen passa Kiara och Romeo på tisdag åt mig. Så det kommer bli skoj för G.

Nej, vet ni vad. Jag är hemma och trött nu. Ska gå och lägga mig. Måste upp tidigt och tvätta imorgon. Vi hörs kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0