Onsdag den 21:a September

God morgon!

Det har varit en tokig vecka förra veckan. Hade massvis med saker varje dag fan. Passade brorsan hundar, bodde hos honom ju. Sedan gjorde jag en tatuering, firade min födelsedag på olika håll, jobbat hela helgen också. Så det har varit saker hela tiden. I måndags efter jobbet åkte jag tillbaka till brorsan igen för att snacka lite om Kiara. Det finns små saker vi måste försöka träna på med henne.

Igår så träffade jag min underbara snälla fina vän Therese. Vi satte oss i Slussen och käka/fika. Det som förvånade min kompis T är att om man har vänner som Gisela som också har fina vänener överallt så får man oftast allt billigt. Tack så hemkt mycket för det! Sedan gick vi en promenad runt på söder och pratade en massvis. Sedan satte vi oss till slut och tog en öl och bara snackade.



På min födelsedag så tog Gisela mig på en tre rätters på Engelen med live musik och allt till maten. Kunde det varit bättre?! Jag var så sjukt nöjd. Hon bad mig nämligen att ta ledigt på min födelsedag och det gjorde jag. Sedan fick vi bara god mat hela kvällen.

Det är vad jag har gjort den senaste veckan.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0