Fredag den 27:e April

God kväll! :)

Sitter just nu på sängen och bara lyssnar på musik. Det har varit en låååång dag idag, och morgon dagen bara fortsätter. Då händer det bara en massa grejer. Ska bli lunch och sedan fika med dem finaste tjejerna. Senare så ska jag sällskapa lillasyster C.

Idag var jag på begravning. Det var jättetungt. En massa tillbaka blickar från ett år sedan kom och tårarna bara kom hela tiden. Det var så himla jobbigt, men jag har mina underbara bröder att tacka för att dem tog hand om mig. Jag är så tacksam över att ha så helt underbara syskon som ser efter mig. Det var iallafall en väldigt vacker cermoni och jag tycker alla borde få sådant fint avslut både för sig själv och nära och kära.




Fin klädd för begravningen..

Just nu så sitter jag och tittar på BB, som den tönten jag är. Hahaha :D.. Ska strax ut med skrutten. Han väntar väl bara på att få gå ut. Så länge får han ligga och mysa tills det är dags. Sedan ska vi väl på en lång promenad. Fan, var sådant fint väder ikväll.! Sedan kom lite regn på det. Tusan. Hoppas det inte är så imorgon bara.




Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0