Onsdag den 25:e April

Hejsan hoppsan!

Idag är det löning ju. Wiiie. Nice! Hoppas ni är nöjda för det är jag faktiskt. Men jag är inte bara nöjd för att det är pay day. Utan även för att det är onsdag. Nu är jag nämligen ledig i en vecka framåt. Lång ledig samt tog en komp dag och två semester dagar. Så det är så himla nice faktiskt. En vecka att vila upp mig inför nästa nästa helg då jag ska jobba.

Sitter just nu och tittar samt lyssnar på Romeo när han sover. Den lilla skiten snarkar ju.. Haha. Så söt den lilla prinsen. Smyg tittar även lite på Real Madrid matchen mot Bayern München. Real leder. Igår var det ju Barcelona - Chelsea match och jag blev tokig när jag såg att det blev 2-2. Fan! Bajskorv också.

Ida har det varit en arbets dag. Det började med möte och jobbade sedan till kl.19.30. Det var en mysig kväll och allt gick super bra.! Kom hem till en jätteglad hund. Blev en massa spring och bus. Så mysigt när han blir glad varje gång man kommer hem. Så skönt att veta att någon blir glad när man kommer hem.


Som ni ser så är han ju väldigt trött.

Imorgon blir det till att handla lite nytt. Ska på begravning på fredag, vilket jag inte ser fram emot men går på ändå. Jag gör det för att jag vill säga hejdå till en väldigt väldigt fin människa. Kom och tänka på min egen far också. Har gått lite mer än ett år sedan pappa gick bort. Gud vad hemskt att tiden har gått så fort. Jag har levt utan min pappa i över ett år nu. Så sorgligt :(

Nää, nu ska jag nog sova. Hoppas ni får sova gott och Grattis till Bayern München som är i final.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0