Onsdag den 4:e April

God dagens på er! Ska börja med att be om ursäkt för mitt lilla uppehåll jag har haft. Det har dels berott på att jag tröttnat på att blogga ett tag. Det har bara inte flytit på som det har tidigare. Men nu är jag tillbaka igen och redo att skriva lite.

Var ska vi börja någonstans tycker ni?! Ja under den senaste tiden så har jag faktiskt haft det väldigt bra. Njutit kring vänner och nära och kära. Sedan så har jag just nu stor besök ut av lilla Romeo, min söta. Han ska vara inne boende hos mig ett tag. Vilket jag tycker är väldigt skoj. Just nu ligger han bara och snarkar i soffan. Haha.. :)



Snart ska jag iväg och jobba. Tack gode gud att det bara är ett tag. Sedan så får jag en vanlig kontors dag imorgon. Då får vi se om lillen kanske hänger på. Det blir ju en avkopplad dag för mig.

Nej, nu ska jag sätta på David Banners låt Dance The Night Away...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0