Söndag den 20:e April (mobilblogg)

Hallelåja!

Det är söndag och veckorna har gått. Har fortfarande inte blivit bättre på att blogga jag vet. Söta lillasyster C skrev just ett mess "BLOGGA!!!!".. Tänkte "okej då". Kollar på Big Brother och lyssnar på hur Romeo snarkar här bredvid mig. Haha. Dem senaste veckorna så har Romeo bott här hos mig och mamma. Min lilla prins. Så söt. Vet inte vad jag ska gör den dagen han åker hem till bror igen. Kommer bli tomt utan honom.

Nä, helgen och veckan har varit bra. Det har dem senaste veckor faktiskt varit. Mycket bus och häng med syskonen. Sedan så har jag ett sådant underbart gäng på jobbet som gör mina dagar. Utan dem så hade inget fungerat där. Lyckligt lottad!

Katastrof att jag nu fastnat för BB Live!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0