Måndag den 20:e Augusti

Shame on me! :(
 
Hallå på er!
 
Hur mår ni då? Själv tog jag en liten paus från denna vackra sida jag ser att många av er har besökt. Gulliga ni är :) Det gör mig glad faktiskt. Just nu är jag på en lite mini semester. Tog ledigt fyra dagar så jag får sammanlagt 10 lediga dagar tillsammans med mina egna lediga dagar. :) Så nu under helgen passade jag på att umgås med hundarna ute hos brorsan. Det har varit jättekul. Trist att åka hem, men nu vill jag hem :D
 
I helgen så har det varit mycket film tittandes på kvällarna. Vi har sett en massa filmer. Dels BattleshipLetters To Juliett, LOL, Lejon Kungen, Mighty Ducks och Underworld; AwakeningBattleship får tummen ned för den röriga handlingen i den. Men resten av filmerna älskar jag verkligen. Speciellt Letters to Juliett för den utspelade sig så perfekt. Skulle vilja köpa den faktiskt. :P
 
 
 
 
 
I lördags blev det ett litet natt bad, inte för min del men för brorsan som skulle bada med Kiara..haha. Det var faktiskt ganska kul :) Vattnet var ju såklart kallt, men det gick över ganska fort och blev faktiskt genast ganska ljummet och varmt. Vi drog med oss hem en hel del sand. :P
 
Det har varit min helg och jag är så nöjd. Har även passat på att hjälpa en kompis med en grej också. Så jag ser fram emot att få åka hem idag :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0