Onsdag den 8:e Augusti - Mot Göteborg

Tjabba!
 
Sitter just nu på en buss på väg ned till Göteborg med brorsan. Vi möter upp min bästavän och några andra där nere senare ikväll. Vi ska iväg och titta på en vänskaps match med Barcelona mot Manchester United. Det ska bli rikigt kul. Det är verkligen något jag ser fram emot. :)
 
 
Jag gillar inte bussen eftersom det är trångt med den har gratis Wi.fi och eluttag. Så det går bra ändå. Jobbigt med jobbiga människor som inte kan vara tyst. Så ipoden är på och volymen är på högsta så jag stänger ut all ljud. Har sovit en del på bussen men vi är inte framme förrän kl.15.30 så vi har några timmar kvar på resan,
 
Kanske ska sova lite till.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0